Blogger Backgrounds

Tuesday 13 September 2011

Pemalas punya Natasha !


Agaknya kan macam tu lah kan aku tido dalam kelas setiap hari eak ?
Nur Husna and my classmates lah sebagai bukti.
Ayoyo kenapa aku semakin kuat tido dan pemalas.
Malas?
Malas datang sekolah beb sekarang.
Dalam seminggu mesti wajib ade hari aku ponteng.
MasyaAllah teruknya.
Makin nak SPM makin menjadi jadi.
Woi Tasha ingat sikit kau tu dah nak SPM 2 bulan je lagi taw ta.
Ta sedar diri lagi ke ?
Kau ingat kau dah cukup pandai?
Lalalalalala......
Semakin aku pemalas semakin aku mengantuk.
Aku tanak dtg sekolah sebab aku akan fikir aku akan tido.
kat rumah aku tido bangun pukul 1 petang.
Ya Allah Tasha. Ape nak jadi dengan kau nie.
Tiap malam Facebooking-Tweet-Blogging !
Woiii bila nak berubah.
Ayun pulak madah nak bebel. Macam mak nenek.
Mak nenek pun ta mcm dia. haha*Sorry b :)


No comments:

Post a Comment