Blogger Backgrounds

Friday 21 October 2011

My Basic Life


okay i must learn to survive in my life. whateva i did is my decision for my future. yeahh is not easy for me and for you too. but we must accept it. my life without you ? yeahh dari awalnya sangat sukar. jangan cakap aku ta nangis setiap kali dengar suara kau. tapi hari makin hari semua mematangkan aku dah aku semakin lupa ape yang kita dah jalani sepanjang tahun ini. aku sedih sendiri. aku happy sendiri. aku termenung sendiri. aku merajuk sediri. aku memujuk diri sendiri. okay keputusan memang di tangan aku. aku yang buat keputusan for end our relationship and i never turn back. i know i'm a stupid girl in love. i know you're the best one. you're the special in my heart. but now i don't know why i do this in our relationship. aku juga dapat rasa kau semakin bahagia sekarang tanpa aku. itu aku nak. kau dengan aku kau sengsara. aku jahat. aku selalu buat kau. aku selalu ta jujor pada kau. ini jalan terbaik untuk kita. i'm not perfect one for you forever and ever. yeah i always remember what you've been said to me for a month ago 'b serious ade niat nak jadikan bb my wife. after spm kita tunang'. you know what bila tetiba aku teringat semua nie. air mata yang sentiasa menjadi teman aku. entah lahh semua dah terjadi dan aku seperti tidak boleh berundur lagi. semua yang jadi mungkin Allah nak tunjuk aku bukan terbaik untuk kau. perjalanan hidup aku masih panjang. mungkin aku ta patut habiskan masa depan aku dengan benda yang sia sia cm nie. dulu banyak kenangan silam yang sentiasa mengejar aku sehingga sekarang dan aku tanak semuanya berulang semula. sekarang bukan masanya lagi. just for afew day my spm around the corner. i need study. i need to focus. jangan sebab benda kecik hilang semua pertimbangan. you can taca, go go u can do it. just wish me luck for my spm ang good luck for you to for your final :)

No comments:

Post a Comment