Blogger Backgrounds

Thursday 27 October 2011

Future Thinking

tolong hentikan berkata buruk tentang dirinya.
i accept him just the way he is.
i know him better.
past is past.
now he has been change.
i really love him.
ppl please don't make me sad again and again
i trust him.
yeahh i know he was playboy.
but is already past okay.
now when i'm happy with him why ppl find me and try to destroyed our relationship.
not only one but many.
not only your attitude but also your bad life
for me all ppl have the past life right?

kenapa kita sentiasa mengharap hari esok lebih baik dari semalam?
sebab kita semua mampu mengubah hari ini ta spt mcm hari semalam.
semua orang bole mengubahnya kepada yang lebih baik.
begitu juga dengan hidup
kenapa kita nak lupakan kisah silam kita?
padahal kisah silam tak akan pernah luput dlm memori kita.
tapi kita bole mgubah diri kita hidup kita daripada kisah silam kita
siapa kau semua nak pertikaikan semua itu ?

why should i cry when i typing this blogger.
yeahh i know i'm not a good person.
kisah silam ?
yeahh kisah silam yang sentiasa menghantui aku.
aku cuba nak lupakan semua sekali. semua
tapi aku ta kuat aku ta bole.
bukankah kisah silam byk mgajar kita?
yee aku byk belajar dari kisah silam aku.
aku lebih matang berfikir untuk masa depan aku.

kenapa perlu ade hari semalam?
sebab hari semalam byk mengajar kita erti kehidupan.
kenapa kita nak belajar erti kehidupan ?
sebab kehidupan yang baik akan sentiasa membawa kita kepada kebaikan.
dan kita mampu mengubahnya dari masa ke semasa.
i hope this.
really hope this.
:)

No comments:

Post a Comment