Blogger Backgrounds

Sunday 21 August 2011

My Hopingg :)


Semua orang ade harapan dan aku harap harapan aku bukanlah satu harapan yang sia sia.
Harapan aku ?
Aku nak jadi seorang hamba Allah yang sentiasa mendapat keberkatan di dunia dan akhirat.
Aku nak jadi anak yang solehah dan berguna untuk kedua ibu bapaku 
Sempena bulan Ramadhan aku nak dikurnia kan hidayah oleh Allah untuk aku perbaiki diri aku.
Aku nak jadi pelajar yang cemerlang to get straight A's in SPM.
Aku nak ubah cara hidup aku.
Aku nak hubungan kami sekeluarga semakin bahagia.
Aku berharap Allah limpahkan kami sekelurga rezeki yang melimpah ruah yang halal.
Aku nak bahagiakan keluarga aku dengan kejayaan aku.
Jauhkann aku daripada segala maksiat dan dugaan hidup.
Kuatkan aku menghadapi segala ujian daripadaMu.

Aku sangat berharap segala harapan aku diberkati. Sekiranya aku mendapat hidayah daripada Allah Sesungguhnya aku akan mempergunakannya sebaik mungkin. Aku akan menjadi seorang yang solehah. Nie azam aku. Aku harap 10 malam terakhir menjanjikan yang terbaik buat semua umat Islam di muka bumi ini. Aku sangat berharap Ya Allah :)



No comments:

Post a Comment