Blogger Backgrounds

Saturday 20 August 2011

S--->P--->M ______ !

SPM SPM SPM. Now aku sedang bertarung trial. Bahasa Melayu Bahasa Inggeris Pendidikan Islam Mathematics Sejarah Pengajian Keusahawanan Prinsip Perakaunan Additional Mathematis Chemistry Physics:)

Chayokk You can do it Taca. Aku akan buat yang terbaik. Aku nak mak ayah aku bangge dengan aku. Aku anak yang baik. Aku anak yang bijak. kihkih. Sudah seminggu trial 5 paper sudah berakhir. Ready for next week 5 paper more is waiting Sejarah Akaun Chemistry Pengajian Keusawanan and Maths. Selamat berjaya untuk saya.

Pengalaman dan persekitaran banyak mengajar aku. Aku bersyukur di tempatkan di sekolah yang berprestasi tinggi*amboii haha. Tapi jgn lah tekan kami sangat. Takutt lah harapan ta jadi nanti cikgu jugak kecewakannn? Tapi sepanjang aku berada di sekolah Tasek dulu*sekolah berprestasi tinggi jugak menjadikan aku seorang yang baik dan pandai*cewahh haha. Teknik JB jugak mengubah hidup aku yang dulunya Masyallah sekarang Alhamdulillah. Persekitaran memainkan peranan dalam pelajaran. Suasana guru yang  berdedikasi dan pelajar yang berdisiplin menjadiakn kami lebih Bijak dan Pandai. Terima kasih Cikgu Cikgu. Aku pegang satu prinsip dalam hidup untuk berjaya. Orang yang berjaya tak mudah amik hati. Ape pun orang buat pada aku, aku hanya mampu tersenyum. Senyuman kan sedekah. Pelajaran perlu diutamakan. Menjadi orang yang berjaya banyak keistimewaannya. Aku nak. Kau nak ? Jum kita semua menjadi pelajar yang cemerlang :)
10A+

No comments:

Post a Comment