Blogger Backgrounds

Wednesday 2 November 2011

Sadsadsad

ouh hati
aku tahu kau terluka
aku juga tahu kau sakit
menagislah kalau itu cara buat kau lega
tetapi mane kau air mata ?
kenapa kau ta mengalir?
adakah kerana aku sudah penat menangis sepanjang hidup aku ?
selagi air mata ta keluar selagi itu aku rasa sangat terseksa
kuarlah kau air mata
aku tahu kau nak aku belajar menghargai air mata
kerana air mata merupakan senjata wanita yang paling berharga
tetapi aku memang ta bole hidup tanpa air mata
air mata aku nielah yang menandakan kekesalan aku
setiap kali aku kesal aku menangis
dan kali ini
aku amat memerlukannya
keluarlah engkau dan tenang kan aku
aku cukup letih berasa gelisah terseksa dan sedih

aku mungkin bukan yang terbaik untuk kau
aku cuma mintak kau faham dan support aku
kalau kau rasa kau ta bole
aku terima
salam awak.

No comments:

Post a Comment