Blogger Backgrounds

Sunday 12 May 2013

Ya Allah kau kuatkanlah imankuu
Kau jauhkan aku dari azab nerakaMu
Kau lindungilah aku dari hasutan syaitan 
Lindungilah aku dengan rahmat dan hidayahMu

Aku takut sangat ya Allah
tapi aku tahu walau dimana aku berada kau sentiasa bersamaku
sentiasa memerhatiku
mendengar luahan hatiku
memberiku rezeki yang tiada tolok bandingya

Dalam surah Al Baqarah ada mengatakan bahwa
Orang yang mendapat hidayahMu adalah mereka yang sangat bertuah
Aku sangat bertuah
Terima kasih ya Allah
Aku amat bersyukur dengan apa yang kau berikan

Malam ini aku menangis lagi selepas Joe (kawan dari Twitter)
menyokong dan memberi dorongan selepas membaca blog aku
Thanks Joe for support me
i'm so touched
He's proud of me
and me so thankfull to Allah
He's said 
Budak muda seperti aku mencari identiti diri
mencari keberkatan ilahi
supaya sentiasa disayangi dan diberkati Allah
insyAllah
Aminn :)



4 comments:

  1. InsyaAllah kak taca. You've tried your best to change. Allah Maha Mendengar :)

    ReplyDelete
  2. Hye ketua blok! Aimi ni, roomate bear and fish. Anyway, nice blog. Kunjung2 lah blog saya k?
    http://emmyfarhana.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. aimiii !!! miss you wehh hahahaha. okay done follow hahaha

      Delete