Blogger Backgrounds

Friday 25 November 2011

I Hate It Again

sebenarnya kan Taca kau nie ckp ta serupa bikin
stop being love and be loved okay
stop pretend you happy even i'm not actly
stop to be perfect for someone is call boyfriend
you don't have any boyfriend and just be it
Family is my priority
Friends is my loyalty
Boyfriend is my fucking
Lately nie aku kurang sihat
I got beri beri
did you know about that ?
malu nak ckp haah
I got my stomache every minute.
i got vomiting also
warghh
sedang jawab paper ianya satu kekesalan
Tacaa
just let him go
just let love go
just let Allah to arrange all for me
stop be childish
stop be crying
stop be searching
just focus on your future
be a smart girl
be a successful girl
be a matured girl
kawan bia beribu berkasih bia satu
now for me berkawan bia berjuta berkasih bia zero
it's will help me to be more matured
without boyfriend
i know this my family want
exactly my brother
he's always say
'kau jgn bercinta sekarang. belajar penting. dah berjaya baru fikir cinta. aku nak kau jadi org yang berguna bukan cm aku nie ha. aku bangga ada adik pandai mcm kau. aku nak kau berjaya'
abang aku suka kongkong aku
tapi aku tahu dia syg aku
dia ta pernah cakap dia sayang aku
tapi aku tahu dari cara perlakuan dia
dia risau aku belajar jauh
tade orang nak jaga aku
aku nie perempuan mudah terjebak dan termakan hasutan
insyAllah aku belajar di JB jelahh
ta sanggup rasenya nak tinggalkan keluarga aku
mereka je yang aku ade
mereka je yang aku sayang
mereka je yang sayang aku
ayah aca ta mintak banyak
Myvi satu haha
easy for me to ulang alik if Aca study in JB
ayah jugak kan ta sanggup tengok anak ayah jauh dari ayah kan
saya manja
manja dengan ayah saya
ayah saya suka manjekan saya
i love you Dad
i love you too Mum

Moral of the story
Jangan mudah percaya orang
Jangan mudah menerima orang dlm hidup
Anngap lelaki adelah menyusahkan !
Hidup Taca


No comments:

Post a Comment