Blogger Backgrounds

Wednesday 9 November 2011

Taca Cenonett is SINGLE

betapa aku rasa kesal yang amat
betapa aku rasa bodohnya aku
sayang kau
setia pada kau
hakikatnya kau tak pernah berubah
hari ini baru aku sedar aku terlalu naif
kenapa aku gilakan kau ?
kenapa aku jadi desperate pada kau ?
kau ta pernah mcm nie Taca
selama ini lelaki yang kejar kau
jangan jadi bodo
aku hanya akan terima kau bila kau benar benar dah berubah
aku sentiasa mengharap hari itu akan tiba
dan aku akan pastikan hari itu adelah hari paling bermakna
kalau betul kau sayang aku
kau akan berubah untuk aku
dan kau akan sentiasa mengharap aku dan cari aku
hentikan semua perangai kau.
kalau kau rase penantian dan perubahan suatu perkara yang sia sia
kau teruskanlah kehidupan player kau
sampai bila bila
dan aku akan pastikan aku tak akan muncul lagi dlm hati kau
pemimpin ?
aku memerlukan seorang pemimpin yang bole bawak aku ke syurga kelak
yang bole buat aku menjdai seorang yang baik
yang bole mengajar aku menjadi perempuan yang beriman
yang bole jadi imam untuk aku dan anak anak ku kelak
semua manusia tidak sempurna tidak baik
semua manusia melakukan salah baik orang jahat mahupun orang baik
tapi manusia mampu menjadikan nya sempurna dgn akidah yang baik
aku pun bukanlah baik
tapi aku mahukan ornag yang baik untuk pimpin aku
ke arah yang benar
bukan mengajak aku menjadi seperti dulu
cukuplah aku menjalani kehidupan sebagai seorang kanak kanak yang baru mengenal dunia dahulu
kini aku dah cukup dewasa
dah cukup matang
dah bole berfikir dengan waras
mane baik dan mane buruk
aku berharap suatu hari nanti kau akan matang
berfikir dan bertindak
:')

No comments:

Post a Comment