Blogger Backgrounds

Wednesday 9 November 2011

Stop It !

i got a bad fever. yeah bad
plus with my tear.
oh my God
seriesly i'm not strong enough.
dri petang ke malam tangisan menemani aku
terlena bersama air mata
terjaga dengam ditemani air mata
setiap kali aku menangis
aku akan cakap pada diri aku
'kau kena kuat Taca kau nak SPM'
tapi semakin lebat air mata turun mencurah dan aku jatuh nangis terduduk
kenapa aku menangis?
mungkin sebab aku ta kuat
tapi kawan aku ckp
 'kau ta mcm nie Caa
dulu kau kuat jgn sebab lelaki kau jadi lembik'
maybe sebab aku sunyi aku sendiri
sekeliling aku semua happy.
dan aku ?
aku tahu kau ta menagis cm aku menangis
aku tahu kau ta sedih mcm mane aku sedih
aku tahu kau memang ta pernah nmpk dan hargai aku
selayaknya kau memang ta layak dpt cinta aku
kenapa aku kena lalui ini semua ?
semua yang terjadi dah takdir ketentuan Tuhan
kita kena terima
mungkin yang terbaik menanti kita kelak 
kita pun ta tahu perancangan Tuhan untuk kita
selagi kita bergelar manusia
selagi itu kita hnya perlu redha dengan ape yang Tuhan rancangkan
10hari bergelar couple kau dah cukup buat aku syg kau kenal kau
tapi adakah ianya cukup untuk kau syg aku kenal aku 
mcm mane aku lakukan untuk kau ?
'kau cantik Caa kau bole dapat lebih better'
cantik ke aku ?
aku rase ta pun
ape guna cantik tapi ta bahagia
kalau aku cantik kan orang ta buat aku dan aku ta hidup sorang
'Caa kau akan dpt lupekan dia kau akan dpt yang lebih baik'
ye aku tahu tapi sepanjang nak dapat yang terbaik bukan mudah dgn perjalanan aku yang masih panjang
tension ?
ape aku buat kalau aku tension ?
aku makan.
perh banyaknya kau mkn Taca
sampai abang kau sound 
'ape hal kau memalam buta makan byk cm nie lapar ye yanggg'
errrr sape lapaaaa
mane ade
aku tension tahu ta
aku tension
aku terlelap sekejap ade orang text pulak
aku dah ta bole tido taw ta
dan tetiba aku rase aku nak blogging sebab aku rase aku perlukannya untuk puaskan hati aku
aku harap semoga sepanjang aku jalani kehidupan solo ini
ianya akan mematangkan aku
jgn mudah menerima dan menberi cinta
anggaplah ianya sesuatu yang bernilai yang kita ade
kerana cinta membinasa
sekali kita kena kita terseksa
kenapa tetiba aku sedang mengelamun
M***n muncul dalam otak aku
Taca dia dah benci kau
dulu dia lah cinta kau aku lah cinta dia
sekarang semua dah lain
dulu aku selalu menagis kerana dia
kerana cinta kami ta kesampaian
kerana kami terpaksa korbankan cinta kami untuk bahagiakan hati seorang kawan
dan kini semua tinggal kenangan
semoga kau happy MSMZ
dan kini aku menagis kerana lelaki lagi
sampai bila Taca kau nak membazir air mata hnya untuk lelaki.
bersihkan jiwa kau Taca
bak kata Kebun
'jangan tinggal solat walaupun kau jahat mane kau jgn tinggal solat. setiap hari aku tengok perkembangan kau tapi aku tengok kau main seksi. kau tahu aku tunggu kau pakai tudung mcm mane dulu time kau dgn aku. aku tahu kau suka berfashion tapi skang tudung pun ade style'
aku belum ready Kebun
 dulu aku memang nak pakai tudung dan kau tengok sejauh mane aku pakai
 kejap je Kebun
aku tunggu Hidayah dari Allah untuk aku
kalau aku dpat Hidayah tu kau tahu aku amat hargai sangat
sebab aku memang nak sangat
sape yang tanak Hidayah Allah kan 
sorang lagi Ex aku kawan aku dan sahabat aku yang mengajak aku kepada kebaikan
thanks Kebun :)
stop crying please
aku tahu kau kuat.
be yourself
and always remember
what happen Allah Family Friends
always with you
everywhere
anytime
Kebesaran Allah itu sungguh bernilai 
sama juga NikmatNya

No comments:

Post a Comment