Blogger Backgrounds

Saturday 5 November 2011

Lembudisembelih !

Selamat Hari Raya Aidiladha
Ya Allah 
7days more before SPM
dan pelbagai dugaan terpaksa aku lalui
ALONE
satu perkataan dah cukup buat aku menagis
kau kena kuat Taca
SPM around the corner
jgn jadikan masalah cinta sebagai penghalang untuk berjaya
make sure no boys in your your heart anymore
memang
yang patah tumbuh yang hilang berganti
tapi bukan mudah nak dapat yang terbaik
dan aku ta mengharap ianya datang bergolek
biarlah cinta muncul selepas aku rase aku dah cukup bersedia 
dan cukup matang 
biarlah disaat aku sudah berjaya sebagai seorang manusia
berjaya dalam kehidupan aku mengenal erti cinta
now you're SPM candidate
jgn putus cinta terus leburr
it's not youlah Taca

okay pepagi bangun terus masak spagethi
sebab kawan aku nak dtg hari ini
aku kan memang baik ajk reramai dtg makan percuma
haha
dan tetiba terasa nak pakai bau punjabi hari ini
gambar ?
sat nanti aku masukkan haa
sekarang belum mandi haha.
baju punjabi yang dibeli pada tahun 2009
#muat lagi ke taaaaaa
Annual Dinner Arts Collection Studio
sekali tu jelah aku pakai
nak pakai pun dah segan
membazir je aku beli
tape hari ini aku pakai okay
macam hari ini hari Deepavali pulok haha

Hye Mr.Tedd
i miss you
i love you
aku rindu tuan kau
malam tadi dia marah marah aku
and now dia dah ta pakai hp
aku doakan dia happy
Mr. Tedd 
mama pulangkan baby kan papa okay
baby duduk dengan papa okay
thanks selalu jadi teman mama menagis
papa baby jahat taw
hmm

Hello Followers
Hello Familia
Hello YOU
Morning and Happy Eid :)

No comments:

Post a Comment